LETERATUR
Testos orijinal · Cantas traduida · Dramas traduida · Naras traduida · Poesias traduida · Sitas traduida · Testos diversa

La euro – Britan resta estra

Traduida par Myaleee

En Dia de Anio Nova en 1999 un tipa nova de mone nase en Europa. Prima en istoria, sirca desdu de paises lia juntada per crea un moneta compartida, la euro. Esta sustitui la franc franses, la mark deutx e la peseta espaniol.

De Er a Austria, de Finland a Portugal, la euro es la moneta comun. En la pasada europeanes ia usa un moneta solitar par forsa, su la impero roman e Reich Tre de Hitler. La cansela pronto de costas de cambia monetal entre membros de euro permete comersiores de fa reservas enorme. Ance vade a via la nonsertias de proportios de cambia alternante ce resulta a basi pofitas causada par mercatos nonstable.

Pos un periodo tempora de tre anios en cual bancas, companias e governas usa ja eletronica la euro, la biletas de euro e monetas ia apare a 1 janero 2002.

Cada pais ta ave un simbol nasional sur se varia propre de monetas.

Asta aora la moneta la plu importante mundal ia es la dolar american e la ien japanes, cadun suportada par un economia asustante grande.

Pone la pesa de economias rica de la plu de Europa en un panier, la euro ta deveni un moneta de reserva, ce ta es un senti secur per la institutos finansial grande.

Britan ia eleje de resta estra la euro, donce el va perde la acaso de opina en organizas de deside. Britan, en loca, va trova mercatos profitable en America e Asia plu ce Europa. Ma investores stranjer major (como fabricores de veculo e eletronica japanes) ta regarda clar la membria de euro como un fator en investa futur.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 23 marto 2024 (17:14 UTC).