DIVERTIS

Racontas comica

Traduida par Myaleee

Parola peti

La disionario Oxford de engles es final completa. Lo es preparada par scolores e editores diversa de tota la mundo! Lo defini 414 825 parolas. Ma vera la sola parola cual causa la plu fatiga mental a la autores de esta libro jigante ia es “set”. On usa 30 000 parolas, mesma bastante per un libreta, per discute e esplica la sinifias diversa de esta paroleta de tre leteras!

Leson de piano

Paderewski (la musiciste famosa) ariva a un vila peti american. Pos la come media, el deside vade per pasea sirca la vila. El oia acaso un sona de piano veninte de un casa. A la porte on ave un avisa cual dise: “Sinioreta Jones. Lesones de Piano. 1 dolar per leson.”

El pausa per escuta. La fia joven atenta jua un de la pesos notal de Chopin. Paderewski bateta la porte, cual abri per el. Sinioreta Jones reconose pronto el. El es plaseda, e invita el a entra. Paderewski senta a la piano e jua profesal la musica. Alora el pasa un ora en coreti sua eras. Sra Jones grasia el e el departi.

A alga menses a pos, el revade a la vila e fa la mesma pasea. El ariva a la casa de Sra Jones. El leje un avisa cambiada: “Sinioreta Jones. Lesones de Piano. 11 dolares per leson. (aprendente de Paderewski)”!

Mundo strana

Un om entra a un confeteria. El demanda ce on fa un torta con forma de letera S. La cocor dise ce lo va es preparada pos tre dias. La cliente reveni a tempo. Ma regardante la torta, el no gusta lo. El dise ce la forma de S nesesa es ajustada!

La cocor dise: “Un otra va es fada pos tre dias.”

La om reveni pos la periodo e vide la torta. El rieta e dise: “Esta plase multe me!”

Contente, la cocor demanda: “A do me ta envia la torta?”

La cliente responde: “No envia lo. Me come lo asi!”

La amor

La rica: “Tu ta ama tan multe mea propre fia si el no ta ave mone?”

La fio: “Vera, si! serta!”

La rica: “Esta basta! Me no vole foles en mea familia!”

Oblida

La om joven scrive un nota: “Cara Maria! Pardona me: me deveni tro oblidante! Me ia demanda ce tu sposi me a la note presedente, ma me oblida vera esce tu ia dise ‘no’ o ‘si’!”

El responde par nota: “Cara Peter! Me es multe plaseda par oia denova de tu! Me sabe serta ce me ia dise ‘no’ a algun en la note ier! Ma me oblida ci esta ia es!”

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 9 janero 2022 (11:54 UTC).