AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un tomba asosiada con un seta violente en Panama

15 setembre 2020

Polisiores en Panama investiga un tomba coletiva, sur cual los crede ce lo conteni la restantes de persones matada par un seta relijial.

Ofisiores supravide la estrae de la restantes sceletal de esta loca en la rejion Ngäbe-Buglé en la norde-ueste distante, do multe persones de desende nativa abita.

En janero on ia trova un otra tomba conteninte sete corpos. La vitimes ia es asosiada con un seta sur cual on crede ce lo fa esorsis violente.

La investigores ia debe pasa des oras en pasea tra montania per ateni la loca, cual es en la parte norde de Ngäbe Buglé, prosima a un rio, a 350 cilometres a ueste de la Site Panama, la capital.

On no pote distingui la seso o an la cuantia de persones en la tomba nova. Tota la restantes ia es enviada a un moreria en la provinse Chiriquí per es forense esaminada.

Plu temprana en esta semana, la polisia ia aresta la xef alegada de la seta Lus Nova de Dio, en pertine a la trova de la tomba prima. Esta tomba ia conteni la restantes de un fem ensinta, sinco de sua enfantes e un adolesente.

On ia descovre lo pos cuando tre viletanes caturada par la grupo ia evade e ia fuji a un ospital. Alora, polisiores ia invade la comunia e ia reporta ce en un eglesa tempora, los ia trova un fem nuda, matxetes e otra coteles, e un capra ritual sacrifiada.

La seta ia ataca viletanes local, realinte esorsis violente cual envolve bates e torturas. Sinco persones tenida par la grupo ia es librida.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).