AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un soldato tai mata 26 persones en un site

9 febrero 2020

En Tai, en la site Nakhon Ratchasima, un soldato ia mata 26 persones par fusil ante deveni mesma matada par la fortes de securia.

Jakraphanth Thomma ia mata ier sua ofisior comandante e ia fura armas de un campa militar. El ia continua sua ataca sur la stradas e en un sentro comersial. El ia es matada par xuta pos es trapida en la construida tra la note.

La ministro xef de la pais, Prayuth Chan-ocha, ia anunsia oji la cuantia de mores, aumentada pos un declara plu temprana de 20. 57 persones es ferida. “Lo es sin presedente en Tai, e me vole ce esta es la ves final cuando esta crise aveni,” el ia dise pos visita la feridas en un ospital en la site.

El ia dise ance ce la atacor ia pare es motivada par sua crede ce on ia engana el sur un negosia de imobila.

Jakraphanth ia posta a sua contas de redes sosial a media de la ataca, demandante en Facebook esce el debe sede se. Plu temprana, el ia envia un imaje de un pistol con tre colies de baletas, con la parolas “lo es la ora per stimula” e “nun pote evita mori”.

Facebook ia clui la paje, comentante: “Nosa cores estende a la vitimes, sua familias e la comunia afetada par esta trajedia en Tai. On ave no loca en Facebook per persones ci fa atas odiable de esta spesie, e nos no permete ce on loda o suporta esta ataca.”

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).