AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un sicliste cade de un ponte en un corsa italian

16 agosto 2020

En un corsa de siclistes en Lombardia en Italia, un competor ia rompe sua pelvis cuando el ia cade de sur un ponte.

Remco Evenepoel, un beljes ci ave 20 anios, ia es en la grupo gidante ci ia desende la Colma di Sormano, la colina la plu alta de la corsa.

El ia ocupa la loca cuatro en la grupo cuando el ia colpa la mur de un ponte e ia volta a sur sua dorso, cadente a un vale. El ia es tratada par paramedicistes e ospitalida.

En un declara en la sera de ier, sua ecipo Deceuninck–Quick-Step ia dise ce el ia sufri “feris multiple”.

“Remco ia es sempre consensa en esperia un serie de esaminas per revela la estende de sua feri. Triste, la radiografis ia mostra un pelvis rompeda e un contusa de la pulmon destra, cual va teni Evenepoel estra competes per la periodo veninte. Nosa corsor va resta oservada en la ospital tra la note, ante vola en soldi a Beljia.”

Evenepoel es un de la atletas la plu prometente en siclisme de strada, pos gania ja la Turi de Polsca e la Vuelta a Burgos en Espania en esta anio. On ia compara el a Eddy Merckx, un otra beljes ci on regarda jeneral como la sicliste la plu eselente de sempre.

La corsa de un dia de Bergamo a Como ier ia es ultima ganiada par la dansce Jakob Fuglsang, per la ecipo Astana.

En un plu aveni bizara, a la fini de la corsa, Max Schachmann de la ecipo Bora–Hansgrohe ia es colpada par un auto cual, en alga modo, ia susede entra a la vias cluida e ia pasa ante la sicliste deutx en un atenta de parci.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).