AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un saco custosa ma nonlegal emportada va es destruida

4 setembre 2020

On va destrui un bolsa de pel de aligator con valua de 26 mil dolares australian, car un fem ia emporta lo a Australia sin permete. Esta saco lusosa de un boteca Saint Laurent en Frans ia es confiscada par la Forte de Frontera Australian en Perth, en la ueste de la pais.

Produidas de pel de aligator pote es emportada a Australia, ma sola su un lisensa cual custa 70 dolares. Sussan Ley, ministro de la ambiente, ia descrive la fortuna de la bolsa como “un remente custosa” ce on debe completi la formularios nesesada.

Car en efeto la fem ia perde ja $26 313, la Departe de Cultiva, Acua e la Ambiente ia dise ce lo ia deside reposa la caso. La puni masima per ofendes de comersia de viventes savaje en Australia es des anios en prison e un multa de 222 mil dolares.

An si on pote trae produidas de aligator a en Australia, los es sever regulada par CITES, la Acorda sur Comersia Internasional de Spesies Perilida de Animales e Plantas Savaje.

“Tota nos nesesa es consensa sur lo cual nos compra enlinia, car la restrinje de la comersia de produidas animal es esensal per la survive durante de spesies perilida,” Ley ia comenta. El ia ajunta ce la governa “monitori atendente lo cual veni en e de Australia per para e impedi la comersia nonlegal de viventes savaje”.

La compror de la bolsa ia organiza un lisensa CITES per esporta lo de Frans, ma no ia demanda a la Ofisia de Maneja CITES per la permete de emporta lo a Australia.

Governas tra la mundo ia atenta plu preveni la comersia de spesies tro esplotada, como aligatores, cual oposores descrive como gidada par la industria de moda.

La governa australian ia dise ce lo labora multe per “deteta casos de produidas nonlegal emportada de vives savaje esotica a la frontera, incluinte vestes de moda, ornetas per turistes, pelos, animales en tasidermia, e ivor”.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).