AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un politiciste rusce oposante pare es venenida

20 agosto 2020

Alexei Navalny, un politiciste rusce oposante, es nonconsensa en ospital pos sufri un veneni suspetada.

Esta campanior contra sobornas political ia deveni malada en un vola, e la avion ia atera urjente en Omsk. Sua portavose ia dise ce on suspeta ce alga cosa ia es miscada en sua te, la sola cosa cual el ia bevi pos la matina.

Un laboror a la ospital ia confirma ce Navalny es tratada per veneni. El es su cura intensa, en un coma, e liada a un respirador.

Navalny ave 44 anios e es un criticor forte de presidente Vladimir Putin. En junio, el ia descrive un vota sur reformis constitual como un “colpa de stato” e un “viole de la constitui”. La reformis permete ce Putin pasa du plu periodos en sua posto.

La portavose ia comenta ce dotores a la ospital ia es inisial preparada per comparti cualce informa, ma ce los dise aora ce la probas toxicolojial es retardada e ce los “atenta gania plu tempo e no dise lo cual los sabe”.

La unia de cura intensa es aora plen de polisiores.

Navalny ia deveni famosa par esposa dejeneras ofisial, descrivente la Rusia Unida de Putin como “la partito de viles e furores”, e ia pasa tempo en prison a plu ca un ves.

En 2011, el ia es prisonida per 15 dias pos protestas sur manipula de votas par Rusia Unida en elejes parlamental. En 2013, el ia es en prison per un tempo corta, acusada de froda, ma ia denunsia la condena como political.

El ia atenta deveni un aspiror en la compete per la presidentia en 2018, ma ia es proibida par causa de condenas presedente de froda. E en la anio pasada, Navalny ia es condenada a 30 dias en prison pos recomenda protestas nonpermeteda.

El ia deveni malada en acel tempo en prison. Dotores ia diagnose “dermatite de contata”, ma el ia dise ce el ia sufri nunca un reata alerjica acuta, e sua propre dotor ia sujesta ce el ia es cisa esposada a “alga sustantia nosiva”.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).