AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un om con sua can e cameles es salvada pos cade

4 maio 2020

En Australia, un om, un can e sinco cameles ia es salvada par la polisia pos cuando los ia cade sur un inclina presipe en pasea en la savana.

La om de 38 anios e sua grupo ia segue un via prosima a la vila Jamieson en Victoria cuando un de la cameles ia perde sua stablia. Car los ia es liada en junta, la manada intera e la om ia es tirada a su.

Los ia reseta no feris grave, ma salva los ia ocupa cuasi cuatro oras.

La polisia ia es avisada a sirca 15:00 de ora local ier, cuando la om, un visitor en la rejion, ia ativi sua radiosinial de crise, cual ia es rejistrada a un servador a distantia de 15 mil cilometres en la SUA. La mesaje ia es transfereda a autoriosas en Canberra, la capital de Australia, ci ia envia lo a la polisia de Victoria.

Con un dotor veterinar espetante, respondores ia es clamada a la loca, do los ia susede lenta convinse la animales a reasende la colina. Car un de la cameles ia pare ferida, on ia prepara ance un arnes per “manobra la bestia a la via denova”. Ma lo mesma ia susede trepa ala per es reunida con sua amis.

Tota ia es paseada a un loca secur per la note.

Jamieson, un vila peti campanial a 200 cilometres a norde-este de Melbourne, es un rejion cultival su la montania nomida la Grande Cadena Dividente. Cameles no es comun ala, ma alga cultiverias usa los per produidas de lete e ceso.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).