AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un motoriste desembla un sceleto como un pasajor

26 janero 2020

En la Statos Unida, on ia catura un motoriste ci ia desembla un sceleto falsa como un pasajor per pote usa un banda de trafica per veculos de ocupa alta (VOA).

La Departe de Arizona per Securia Publica ia dise ce on ia para la om de 62 anios cuando un ofisior ia vide la sceleto, cual ia porta un xapo e ia es liada a la seja de pasajor con un corda jala. On ia multa la gidor.

La departe ia comenta ce, en cada anio, lo catura sirca 7000 motoristes en Arizona ci viole la regulas de la bandas VOA. En un posta a Twitter, lo ia averti otras contra atenta la mesma tatica.

“Tu pensa ce tu pote usa la banda VOA con Sceletor como pasajor? Un era de cranio!” lo ia scrive, referente a la arcenemi de la carater imajinal He-Man en la serie Mestres de la Universo.

Lo ia fini la posta con la grilidas ”#BonAtenta” e “TuNoEsHeMan”. La posta ia es acompaniada par un foto de la auto, mostrante la sceleto falsa con un xapo de camufla tirada a su per covre sua oios.

La om de Arizona no es la prima ci ia condui estrema per evita regulas cual preveni ce motoristes sin pasajores viaja longo bandas definida. En april de la anio pasada, on ia trova un om viajante en un banda VOA con un manicin ci ia porta un xapeta de basebal e un oculo de sol.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 19 febrero 2023 (12:55 UTC).