AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un maladia misteriosa traversa un vila barati

7 desembre 2020

En la stato Andhra Pradesh en Barat sude, 227 persones ia es ospitalida par un maladia nonidentifiada, e un person a la min ia mori. La pasientes ave sintomes diversa, incluinte nausea, convulsa e desmaia.

Ofisiores investiga ancora la causa de la maladia, cual ia traversa la vila Eluru en la finisemana.

Esta aveni a un tempo cuando Barat continua batalia la pandemica de coronavirus, con casos en cuantia du de la plu altas de mundo. Andhra Pradesh ia es un de la statos la plu afetada. Con plu ca 800 mil casos, lo ave la cuantia tre la plu alta en la pais.

Ma covid no pare es la causa de la ospitalis en la fini de semana. La ministro per sania de la stato, Alla Kali Krishna Srinivas, ia dise ce tota la pasientes ia es negativa probada per la coronavirus.

Un mediciste a la Ospital Governal de Eluru ia comenta: “La persones ci ia deveni malada, spesial la enfantes, ia comensa subita vomiti pos sufri oios ardente. Alga de los ia desmaia o ia esperia atacas de convulsa.”

Setedes persones es ja desospitalida, e 157 otras es ancora tratada.

Jaganmohan Reddy, ministro xef de la stato, ia dise ce on envia ecipos spesial de medicistes per investiga la causa de la maladia. On previde ance ce Reddy va vade a la vila per encontra la pasientes e sua familias.

Srinivas ia dise ce samples de sangue de la pasientes no indica un infeta virusal. “Nos ia elimina contamina de acua o aira como la causa pos cuando ofisiores ia visita la partes do persones ia maladi. Lo es alga maladia misteriosa, e sola un analise de sienseria va revela lo cual lo es.”

La Partito de la Tera Telugu ia recomenda ce on investiga la aveni, insistente ce lo ia es causada par contamina.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).