AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un fujor de Corea Norde es un parlamentor en la Sude

16 april 2020

Thae Yong-ho ia deveni la fujor prima de Corea Norde ci gania un seja de parlamento en Corea Sude.

A un ves pasada, el ia es la visambasador per Corea Norde a la Rena Unida, ma en 2016 el ia abandona la pais con sua familia, deveninte la ofisior la plu alta de Corea Norde ci ia fa esta.

El ia ofre se como la aspiror xef de la Partito Futur Unida, un grupo oposante, en Gangnam, un distrito rica de Seoul. El ia vinse par 58,4% e ia plora vidable pos la anunsia de sua susede.

Ante sua vinse, el ia dise ce el espera ce sua campania va envia un mesaje a la elites de Corea Norde sur la cambias posible si los ta turna sua dorso contra la governa ala.

Corea Sude ia fa sua elejes parlamental ier, con un partisipa recordo de 66,2%, an a media de la crise de coronavirus. La Partito Democrata de Presidente Moon Jae-in ia vinse forte, prendente 163 de la 300 sejas en la Asembla Nasional.

Thae ia fuji a la Sude en agosto de 2016, disente ce el ia deveni sempre plu consensa de la “realias macabre” de vive en Corea Norde. Parlante a un comite parlamental de Corea Sude, el ia dise ce coreanes norde vive en un state egal a sclavia.

Pos sua parti, Corea Norde ia descrive el como “melma umana”. La jornales governal de la Norde ia dise ce la ambasador es acusada de esposa secretas, froda finansial e viole de enfantes.

Sirca mil persones fuji de Corea Norde en cada anio, evadente un governa represante cual ia fasa multe acusas de maltratas contra diretos umana.

Thae ia presenta un figur colorosa en sua campania political. El ia rapi en sua canta campaniante, portante un xapeta ros de basebal, e ia cambia sua nom a Ku-min, cual sinifia “salva la popla”.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).