AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un dui de milion persones ia mori par coronavirus

29 junio 2020

Aora plu ca 500 mil persones en la mundo ia perde sua vives en resulta de la pandemica de coronavirus, la Universia Johns Hopkins en la SUA dise. Pos la apare de la virus en la tarda de la anio pasada, on ia esperia plu ca 10 milion casos de la maladia.

Un dui de la casos ia es en la SUA e Europa, ma COVID-19 crese aora rapida en la Americas. Lo afeta ance Asia sude e Africa, do on previde ce lo no va ateni sua apico ante la fini de julio.

La maladia sperde ancora en multe partes, e on ia rejistra milion casos nova en la ses dias pasada.

La SUA ia reporta 2,5 milion casos e 125 mil moris asta aora, plu ca cualce otra pais. Statos ala cual ia emerji de enclui en semanas resente, notable en la sude de la pais, ia reporta aumentas recordo de infetas nova, tan ce ofisiores en Texas e Florida ia tensa denova la restrinjes.

La statistica de alga paises mostra ce persones de etnicos negra e asian es plu comun grave afetada par la virus ca persones blanca.

La pais con la cuantia du la plu alta de casos rejistrada es Brasil, con 1,3 milion casos e plu ca 57 mil moris. An su un onda de infetas nova, la stato Rio de Janeiro ia dise ce lo va permete ce stadiones de futbal reabri a la popla jeneral de 10 julio, inisial a sola un tri de sua capasia plen.

En Europa ueste, la pais con la plu multe moris es la Rena Unida. La governa ala dise ce lo considera pone sua regula prima de enclui local, pos un alti de la cuantia de casos en Leicester, un site en la media de England.

Ier, Xina ia enforsa un enclui sever, prosima a Beijing, per impedi un eruta nova. Cuasi un dui de milion persones es proibida de viaja a o de la distrito Anxin en la provinse Hebei.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).