AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un dui de milion persones fuji focones en Oregon

11 setembre 2020

En la SUA, plu ca un dui de milion persones en la stato Oregon fuji de focones savaje cual arde tra la Norde-Ueste Pasifica.

Vanida par ventas nonusual calda e seca, desuples de focones traversa la stato, e on suspeta ce a la min un de los ia es criminal ensendeda.

Plu ca sento focones arde en des-du statos en la ueste de la SUA. Oregon, California e Washington ia sufri la plu de la ardes, cual ia destrui vilas intera en alga casos. On ia confirma des moris en California.

Sirca 1,8 milion ectares ia es destruida. A la sera de ier, la Ofisia per Maneja de Crise en Oregon ia confirma la statistica la plu resente de evacua, cual envolve plu ca 10% de la 4,2 milion abitores de la stato.

Un portavose per la pompores ia comenta: “Cuando un focon arde tra casas e ofisias, on ave tubos abrida cual emete ancora gas natural, e estas arde.”

Kate Brown, la governor democrata de Oregon, ia dise: “Nos ia vide nunca esta cuantia de foco noncontenida tra la stato. Esta no va es un aveni de un sola ves. Nonfortunosa, lo premostra la futur. Nos esperia la efetos sever de la cambia de clima.”

Entre la evacuadas es plu ca 1300 prisonidas, jeneral fema, de un prison en Wilsonville cual on regarda como menasada par du focones grande cual es cisa a punto de combina.

Un de la ardes la plu destruinte ia comensa prosima a la frontera con California. La polisia trata lo como suspetosa. Lo es liada a minima du moris e lo ia ruina ja sentos de casas en la vilas Phoenix e Talent.

Rumores ce alga focones ia es ensendeda par membros de grupos estrema sinistriste o destriste es rejetada par la polisia.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).