AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un depinta furada es trovada pos anios en un mur

18 janero 2020

Espertas italian ia confirma ce un depinta, acaso descovreda en la mense pasada, es un orijinal par Gustav Klimt cual ia es furada a cuasi 23 anios ante aora.

“Depinta de un Dama” ia es prendeda de un galeria en Piacenza, un site en la norde de Italia, en 1997. On ia crede ce lo ia desapare permanente, asta cuando jardinores sutraente edera ia trova lo, ascondeda en un mur esterna de la galeria.

La depinta ave la valua estimada de 60 milion euros a la min.

Perce lo ia es lasada en la mur a la Galeria de Arte Moderna Ricci Oddi es ancora misteriosa. Plu esaminas va clari esce lo ia es ala tra tota la tempo pos sua fura, o esce lo ia es plu tarda poneda ala. Pos la completi de la esaminas, la obra va es denova esibida.

Per determina sua autenticia, espertas ia studia la depinta en lus infraroja e ultravioleta e ia compara la imajes a los fada en esaminas en 1996. La coresponde entre la imajes ia indica ce la depinta trovada es serta la orijinal.

On reporta ce la obra es en state “relativa bon”.

Lo ia es creada en 1916–17 par Gustav Klimt, un artiste de Wien, prosima a la fini de sua vive. Giuseppe Ricci Oddi, un colior de arte, ia compra lo en 1925, e on ia teni lo en la galeria de sua nom asta sua fura a 22 febrero 1997, entre preparas per un esibi spesial.

La moldur de la depinta ia es dejetada sur la teto de la construida per dona la pare ce furores ia estrae lo tra un fenetra de teto. Ma on ia sabe ce la fenetra no ia es usada en esta modo, car lo ia es min grande ca la depinta.

En desembro, jardinores ia trova un panel de metal, covrente un alcova en cual un saco negra ia conteni la obra mancante. La edera ante la panel ia crese tra plu ca un desenio.

Corta ante la fura, Claudia Maga, un studiante de arte, ia revela ce “Depinta de un Dama” ia es creada supra un otra obra de Klimt, “Depinta de un Dama Joven”, cual on no ia vide pos 1912. El ia convinse la dirijor pasada de la galeria ce on debe radiografi lo.

La depinta plu vea ia mostra un xica joven de Wien. Klimt ia suprapinti lo cuando la xica ia mori subita, per oblida la dole de sua mori.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).