AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Thunberg asentua la crise de clima en Africa

1 febrero 2020

La ativiste adolesente Greta Thunberg ia ospita un confere jornaliste per asentua la importa de como la crise de clima afeta persones en Africa.

Un de la partisipores ia es Vanessa Nakate, un ugandan a la sentro de un disputa sur raza a Davos en la semana pasada. El ia es coler pos cuando on ia sutrae el de un foto fada con sua colaborores blanca, incluinte Thunberg.

El ia dise ce ativistes en Africa campania tan multe como sua corespondentes en otra partes, ma es comun iniorada par jornalistes.

“Esta es la tempo cuando la mundo debe escuta la ativistes de Africa e atende sua racontas,” Nakate ia dise a jornalistes par un lia video de Kampala, la capital de Uganda. “Esta es un momento cuando jornalistes pote vera presenta justa la problemes de clima en Africa.”

La aveni ia es organizada en la capital de Sveria, Stockholm, par la promove Venerdis Per Futur, cual Thunberg ia comensa en agosto 2018, inspirante miliones tra la mundo a esije ce on reata plu per para la crise.

La xica de 17 anios ia dise ce el desira usa la atende cual el atrae de jornalistes per foca a la cambia de clima en Africa, car “la punto de vista african es tan poca reportada”.

Jornalistes e regardores enlinia ia pote fa demandas a Thunberg, como ance a tre ativistes african contra la cambia de clima (Vanessa Nakate, Ayakha Melithafa, Makenna Muigai), e un siensiste climal (Ndoni Mcunu) ci ia partisipa par lias video.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).