AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Soldatos somali fini protesta sur salarios nonpaiada

22 junio 2020

En Somalia, soldatos en la capital Mogadishu ia fini sua protesta sur salarios nonpaiada. Los ia bloci vias en la site a saturdi. Algas ia dise ce los ia reseta no paia en plu ca un anio.

La soldatos batalia la grupo militariste islamiste al-Xabab ci dise ce los ia esecuta un de du atacas en esta finisemana cual ia mata a la min sete persones.

Tre militaristes ia esplode se en un auto a un punto de controla militar en la vila Bacadweyn en la stato Galmudug en la media de la pais, matante tre soldatos. Soldatos ia spara a la veculo cuando sua ocupores ia iniora comandas per para, e ia militaristes ia esplode alora un bomba.

Du otra bombas ia es detonada ante la casa de un ofisior militar en Wanlaweyn, a norde-ueste de la capital, matante cuatro persones.

Al-Xabab vole ce somalis segue plu sever la codigo muslim, nomida xaria, e lo batalia per suverti la governa. On reporta ce la soldatos ci ia bloci la vias en Mogadishu ia veni de combate militaristes en la rejion Shebelle.

La cexa par la soldatos sur sua salarios es spesial alarmante car los atenta proteje la popla de tal atacas.

En la anio pasada, la governa somali, pos presa par donores internasional, ia comensa paia direta a soldatos tra bancos per preveni ce la comandores frodante prende per se alga de la salarios peti de la soldatos. On ia trova en la lista de salarios ance miles de nomes de soldatos ci no ia esiste o no ia parteni plu a la armada.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).