AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Siclon Eta mata sirca 150 persones en Guatemala

7 novembre 2020

La armada guatemalteca ia ateni un vileta distante do deses de casas ia es enterada par flues de fango pos pluve deluvial.

Presidente Alejandro Giammattei ia dise ce sirca 100 persones es probable mor en Quejá, en Alta Verapaz, un rejion sentral.

La clima ia impedi la labora de salva. Vias es ancora blocida e areas grande resta inondada. Plu temprana, la autoriosas ia confirma minima 50 moris tra la pais.

A martedi, la tempesta Eta ia ariva en Nicaragua, pais visina, como un siclon de categoria 4 traente ventas de 225 cilometres per ora e un pluve estrema. Lo ia debili a pos, cuando lo ia move a Onduras e ultima Guatemala.

Giammattei ia dise ce la labora de salva es limitada car la pais ave sola un elicotor sufisinte per tal operas. “Nos ave multe persones trapida ci nos no ia pote ateni,” el ia comenta, descrivente la situa en Quejá como “crisin”.

On ia recovre ancora no corpos de la vileta, e un state de crise es declarada en multe partes.

Visina en Onduras, a la min 10 moris es confirmada, e on reporta ce sentos de persones nesesa es salvada de rejiones inondada. Un abitor de un suburbe de San Pedro Sula ia dise: “Nos no pote parti de la tetos de nosa casas, car la acua veni asta nosa colos sur la strada.”

La ministro de esternas, Lisandro Rosales, ia tuita: “La destrui cual Eta lasa es enorme, e la finansia publica es a un momento crisin par causa de COVID-19. Nos fa un clama a la comunia internasional per aselera la prosede de recovre e reconstrui.”

Ier, la tempesta ia es situada a la costa de Beliz, movente en dirije a la Mar Caribe, e probable lo va ateni Cuba e Florida en esta fini de semana.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).