AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Punis finansial par la SUA contra un lege en Hongkong

2 julio 2020

La Salon Basa de la Congresa de la SUA ia aproba punis finansial nova en relata con Hongkong, pos la pone de un lege de securia par Beijing cual paises tra la mundo ia condena.

La deside, cual ia es apobada en acorda unida, puni bancos cual comersia con ofisiores xines. La Salon Alta va debe ance aproba lo ante cuando lo vade a Presidente Trump.

Criticores de Xina dise ce la lege nova sutrae librias cual ia es garantiada per sincodes anios cuando la governa brites de Hongkong ia fini en 1997.

“La lege es un bate savaje e vasta contra la popla de Hongkong, intendeda per destrui la librias cual on ia promete a los,” Nancy Pelosi, presidente de la Salon Basa, ia comenta.

Boris Johnson, ministro xef de la Rena Unida, ia dise ce la aseta de la lege es “un rompe clar e grave” de la declara juntada xines-brites en 1985. Su esta declara, Hongkong ia es redonada a Xina en 1997, ma con alga librias garantiada per minima un dui de un sentenio par la acorda de “un pais, du sistemes”.

La RU ia responde aora par ofre abita e sitadania a asta tre milion Hongkonganes. Ma oji, Xina ia menasa “pasos corespondente” per bloci esta scema de sitadania.

La ambasada xines en la RU ia dise: “Si la lado brites fa cambias uniladal a la pratica pertinente, lo va rompe sua propre posa e prometes, como ance leges internasional e normas fundal.”

Xina ia dise ce la lege de securia es nesesada per para protestas de la tipo cual on ia vide en Hongkong en multe de 2019. E an con la condena en la Ueste, plu ca sincodes paises, gidada par Cuba, ia suporta Xina a la Nasiones Unida en esta semana.

A sola oras pos la aseta de la lege, la polisia de Hongkong ia fa sua arestas prima. Des persones ia es acusada de viole la lege nova, incluinte un om con un bandera promovente autonomia per la rejion. Sirca 360 otras ia es detenida a un asembla proibida.

Su la lege nova, la provoca de odia contra la governa sentral de Xina o la governa rejional de Hongkong es un crimin. La autoriosas pote aora regarda como terorisme alga atas, incluinte dana a recursos de transporta publica, cual ia aveni comun en la protestas de la anio pasada.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).