AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Peru ave sua presidente tre en min ca un semana

18 novembre 2020

Francisco Sagasti ia es inaugurada como la presidente entretempo nova de Peru, la xef tre de la pais en min ca un semana. Esta injenior academial de 76 anios va gida Peru asta la eleje presidental en la anio veninte.

En la semana pasada, Presidente Martin Vizcarra ia es impedicada en relata con alegas de subasta (cual el nega), un cambia cual ia provoca protestas tra la pais. A la min du persones ia mori e multe ia es ferida.

Sagasti ia es elejeda como gidor pos oteni la minima nesesada de 60 votas. El parteni a la sola partito cual ia vota contra la impedica.

Parlante a la parlamento peruan, el ia demanda per “pardona a la stato” par la familias de la persones matada en la protestas. “Nos no pote revive esta jovenes,” el ia ajunta. “Lo es asoluta nesesada ce nos resta calma – ma no confusa esta con pasivia, conforma o renunsia.”

Sagasti ia prende la posto de Manuel Merino, la xef de parlamento ci ia deveni presidente entretempo pos la impedica de Vizcarra. Merino ia ocupa la posto tra min ca un semana cuando protestores e politicistes ia esije sua resinia pos colpas violente contra la protestas oposante el.

Deses de miles de persones, de ci multe ia es joven, ia partisipa en protestas contra la ejeta de Vizcarra. Alga ia es presente per suporta Vizcarra e sua projeta de reformi, ma otras ia espresa sua frustra con la parlamento e con lo cual los ia descrive como la “colpa parlamental” realida a media de la pandemica e un declina economial.

Asta aora, Peru ia reporta cuasi 935 mil infetas e plu ca 35 mil moris. Sua taso de moris per 100 mil persones es la numero tre de la plu altas de mundo.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).