AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

On regania un contenador de polpo furada en Mosambic

21 marto 2020

La autoriosas en Mosambic ia saisi un contenador de cuasi 20 tones de polpo jelada cual ia es furada de la compania Mariscos do Indico, e cual ia es a punto de es esportada con documentos falsa.

La contenador ia es saisida a Angoche, un porto de pexa en la provinse norde Nampula. Un compania xines e un comersior portuges, de ci ambos ia es locada en Angoche, ia es envolveda en la esporta frodosa atentada.

Usante informas de fontes variosa, spesial Mariscos do Indico mesma, la polisia e la autoriosa de duana ia ata a lundi per preveni ce on carga la contenador a un barco espetante. La polpo jelada ave un valua de plu ca 70 mil euros.

La manejores de la compania ia oteni detalias de la contenador e la nom de la barcon cual va esporta lo, e ia dona esta informas a la polisia.

La compania prosede pexes e crustaseos e ia benefica de investis fada par GAPI, un banco de developa, con la intende xef de crea un mercato per la produidas de sentos de pexores tradisional en la rejion de Angoche.

La comersior portuges relatada con la fura ia es, asta alga menses pasada, un manejor de Mariscos do Indico. GAPI, cual es la posesor major de asiones, ia desemplea el pos esamina la contablia de la compania.

La ministro nova de pexerias, Augusta Maita, ia visita Angoche a du semanas ante aora, per esplora la problemes esperiada par pexores tradisional. El ia visita Mariscos do Indico, do la dirijor xef, Joao Maunze, ia dise a el ce la investi par GAPI, de sirca milion euros, ia es esensal per salva un otra compania poseseda par la mesma comersior portuges, ma cuasi bancarota, e per manteni la emplea de sua laborores.

Mariscos do Indico ia es instituida como un compania nova, sin mal reputa a la bancos. On ia reali un projeta per moderni la casa de prosede, afin la produidas de la pexores tradisional pote ave la cualia esijeda par la mercato european e par la sistemes de furni comedas a alga emprendes jigante cual aveni aora en Mosambic norde.

“Oji, Angoche ave un casa de prosede comedas de mar cual ave la direto ofisial de esporta a Europa,” Maunze ia dise. “Esta es de valua grande per esta comunia. Ma nos ave local alga competores ci no respeta la normas la plu fundal per comersia etical. Los oteni lisensas par froda. Los fura la produidas de los ci labora seria. Los usa trucos legaliste per atenta propri la ativas cual es nondesprendable per la developa de la industria local.”

El ia acusa plu: “On ave un mafia grande en la campo de pexerias, e lo pare difisil a la sistem de justia ce lo proteje lo cual es justa. Nos va vide ci va vinse. Nos va vide a cual lado la sistem de justia va sta.”

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).