AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Oaxaca proibi vende comedas nonurinte a enfantes

8 agosto 2020

En Mexico, la stato Oaxaca ia proibi vendes de comedas nonurinte e bevidas zucarosa a enfantes, en un atenta de redui la frecuentia de obesia e diabete.

Oaxaca es la stato prima cual ia fa esta proibi en un pais con un de la tasos la plu alta de mundo per obesia de enfantes. Persones ci desobedi la lege pote es multada e sua botecas pote es cluida. Reofendores risca es prisonida.

La cuantia de moris liada a la coronavirus en Mexico prosimi aora a 50 mil. Esta es la cuantia tre de la plu altas de mundo, pos la SUA e Brasil. Espertas dise ce si on es tro pesosa, on ave un risca aumentada de deveni grave malada o de mori par causa de la virus.

Sirca 73% de la popla mexican es tro pesosa, contrastada con sola un sinci en 1996, longo un studia par la Organiza per Coopera e Developa Economial. Mexicanes consuma plu bevidas gasosa per person ca cualce otra nasion.

Legores en la parlamento de Oaxaca ia aplaudi la aseta de la lege, ma botecores e vendores sur strada ia protesta. La lege pertine ance a vendadores en scolas.

La parlamentor ci ia proposa la lege, Magaly López Domínguez, ia dise ce la intende no es ce on dana botecores e otra vendores: estas pote continua vende bevidas zucarosa e comedas nonurinte, ma mera no a enfantes.

La visministro de sania, Hugo López-Gatell, ci es ance la ministro encargada a la crise de coronavirus, ia bonveni la cambia. En la mense pasada, el ia descrive bevidas zucarosa como “venena botelida” e ia recomenda ce persones no bevi los.

Christian Skoog, la representor de Unicef en Mexico, ia tuita ance sua aproba, disente ce tal leges proteje la diretos de enfantes a bon comedas nurinte.

En 2014, Mexico ia introdui un imposta a mal bevidas e comedas, sin proibi ce on vende los a enfantes.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).