AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La Vatican aresta un om par causa de un imobila lusosa

7 junio 2020

La polisia vatican ia aresta un comersior italian ci ia aida la Vatican a compra un imobila usosa en London en un acorda controversa.

Gianluigi Torzi es acusada de estorse, fura, froda grave e blanci de mone en relata con esta acorda de 200 milion dolares. El es aora tenida en un caserna de polisia e va es prisonida per asta 12 anios si on judi ce el es culpable.

La compra de la construida en 2018 es presente investigada.

Un tore de apartes en Chelsea, un distrito superior de London, ia es comprada con mone de la eglesa par la Secretoria de Stato, la corpo cual maneja la funsionas diplomata e political de la Vatican. Ma on alega ce la custa ia es multe inflada.

En otobre, la polisia ia invade la ofisia de la Secretoria e ia saisi documentos e computadores, e la Vatican ia suspende sinco ofisiores, escluinte los de la site-stato.

Pape Fransisco ia sujesta ce partes de la acorda ia es dejenerada, disente: “Los ia fa cosas cual no pare limpa.”

Un nota interna de la Vatican sur la investiga de la sinco ofisiores ia es esposada en jornales, e pos esta la xef de polisia vatican ia resinia. En febrero, la polisia ia saisi computadores e documentos parteninte a Alberto Perlasca, un ofisior finansial major.

La Secretoria de Stato controla miliones de dolares donada par catolicas tra la mundo.

Plu temprana en esta semana, la Pape ia pone un lege nova, intendeda per aumenta la transparentia de acordas finansial par la Vatican. An tal, en la anio pasada, el ia defende la pratica de compra imobilas con mone de la eglesa, indicante ce lo es un bon investi.

La eglesa catolica recovre ancora pos un serie de scandales sur la asconde de maltrata sesal par alga de sua pretes.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).