AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La neutri de la casa de Hitler

3 junio 2020

Osteraic ia revela sua intende de “neutri” la construida do Adolf Hitler ia nase, par converti lo a un ofisia de polisia.

La governa ia compra la construida par comanda esecutante en 2016, pos un disputa longa. Un compania osteraices de arciteta va fa la cambias desiniada per preveni ce la loca atrae neonazis.

“Un capitol nova va abri per la futur, de la casa de nase de un tirano e omisidor coletiva,” Karl Nehammer, ministro de internas osteraices, ia dise ier.

La compania vinsente ia es elejeda de entre des-du aspirores. Lo ia proposa un scema per cambia cosmetica la fasada de la construida e dona a lo un teto nova. La labora va comensa en novembre. On previde ce lo va es completa en 2023, con custa de sirca sinco milion euros.

La casa es situada en Braunau, a la frontera con Deutxland. Poca marca lo per sujesta ce lo es do la tirano nazi ia nase. Un roca a estra, con la testo “Faxisme nunca denova”, va es moveda a un museo en la capital, Wien.

Hitler mesma ia pasa cuasi no tempo en la casa. El ia nase en 1889 en un aparte en esta construida de la sentenio 17, ma, pos alga semanas, sua familia ia reloca se a un otra adirije en la mesma distrito e ia parti permanente de la vila cuando Hitler ia ave tre anios.

An tal, neonazis ia viaja a la site, e autoriosas vole serti ce lo no atrae otras en la futur.

Osteraic ia es proprida par Deutxland nazi en 1938, e tra desenios ia presenta se como un de la vitimes prima de acel rena. Ma multe persones a acel tempo ia bonveni ia propri, nomida la Anschluss o “lia”, e Osteraic ia comensa aora parla sur sua propre partisipa en crimines nazi.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).