AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La caso prima de coronavirus en Corea Norde

26 julio 2020

Corea Norde ia reporta lo cual lo descrive como la caso prima suspetada de coronavirus en la pais.

La ajenteria governal de novas ia dise ce un person, ci ia fuji a Corea Sude a tre anios ante aora, ia reveni con sintomes de COVID-19.

La xef Kim Jong-un ia fa un consenta de crise con sua ofisiores major, ponente regulas de enclui a Kaesong, un site a la frontera.

Esta pais secretosa ia dise a ante ce lo ia ave no casos de la maladia, ma analistes opina ce esta es multe nonprobable.

KCNA ia reporta tal: “Un situa de crise ia aveni en site Kaesong do un fujor ci ia vade a la sude a tre anios pasada, un person suspetada de es infetada con la virus cruel, ia reveni a 19 julio pos traversa nonlegal la linia de limita.”

Lo ia ajunta ce Kim ia inisia ance un investiga de como la person ia susede traversa la frontera multe fortida, e ia averti ce “un puni sever” va es donada a la persones aidante.

Corea Sude ia reporta no traversas nonlegal de la frontera desmilitarida en dias resente.

Corea Norde ia clui sua fronteras e ia pone miles de persones en isoli a ses menses ante aora, cuando la virus ia sperde tra la mundo.

Plu temprana en esta mense, Kim ia loda la “susede briliante” de sua pais en maneja la maladia. A la consenta de la politburo ier, el ia comanda un “sistem de crise masima” per conteni lo.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).