AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La aniversario 75 de la Dia de Vinse en Europa

8 maio 2020

Xefes de stato european onora oji la aniversario 75 de la Dia de Vinse en Europa, an cuando multe de la continente resta encluida par la maladia de coronavirus.

A 8 maio 1945, Britan e sua Aliadas ia aseta formal la sede nonrestrinjeda par Deutxland Nazi pos la cuasi ses anios de la Gera Mundal Du.

Un silentia de du minutos va aveni en Britan, segueda par un parla par Rea Elizabeth. Otra avenis va es ance fada, ma asemblas grande publica es ancora proibida.

Per onora la data, Presidente Emmanuel Macron de Frans va pone un garlanda a la tomba de la soldato nonconoseda en Paris, en un rituo cluida a tota persones estra un grupo peti de ofisiores.

Canselor Angela Merkel de Deutxland va gida ance un rituo a un monumento de gera. En Berlin, abitores ia reseta un dia de vacanse nonpresededa, ma esta no pertine a la resta de la pais.

On fa un selebra simil, conoseda como la Dia de Vinse, a 9 maio en alga paises soviet pasada, incluinte Rusia, Ucraina e Bielarus.

Vladimir Putin, presidente de Rusia, ia intende fa un parade major en Moscva a saturdi, con la presentia de Macron e Presidente Xi Jinping de Xina. Ma esta aveni, esibinte plu ca 15 mil soldatos, es aora posponeda par la pandemica.

En loca, un parade militar va vola supra la capital, e Putin va pone flores a un monumento de gera prosima a la Plaza Roja en Moscva.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).