AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Disney es criticada per filma en Xinjiang

8 setembre 2020

Disney es criticada per xuta sua filma nova Mulan en partes de Xina do on acusa la governa de maltratas grave de diretos umana.

La titulos codal grasia un ajenteria governal de securia en la provinse Xinjiang, do on crede ce sirca milion persones, xef uigures muslim, es detenida.

La filma ia deveni ja la ojeto de un boicota car sua ator xef ia suporta metodos usada contra protestores en Hongkong.

Disney no ia comenta sur la disputa nova, e Xina dise ce sua campas de deteni en Xinjiang es nesesada per boni securia.

La filma, cual es un de la relasas la plu grande de la anio, es un recrea de la anima de 1998 sur un xica joven ci prende la rol de sua padre en la armada.

Ma fanes en alga paises asian ia recomenda ce on boicota lo cuando la ator Liu Yifei ia fa comentas suportante la polisia de Hongkong, ci on ia acusa de violentia contra persones protestante per democratia en menses resente.

Ier, usores de redes sosial ia vide ce, en la titulos codal, Disney grasia alga organizas governal en Xinjiang, incluinte la departe de securia publica en la site Turpan e la “departe anunsiante de la Comite de la Rejion Autonom Uigur Xinjiang”.

Analisores dise ce la departe de securia publica en Turpan maneja campas do uigures es “reeducada”, e la departe anunsiante nomida par Disney produi propaganda governal en la rejion.

On crede ce milion persones uigur es detenida par fortia en esta campas prisonin de securia alta en anios resente. Documentos esposada e atestas de survivores revela ce la prisonidas es encluida, obligada a aprende dogma, e punida. Xina rejeta esta alegas como “novas falsa”.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).