AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Corea Norde proba lansadores a media de la crise

30 marto 2020

Corea Norde ia loda sua proba de lansamisiles “supragrande”, a sola oras pos cuando Corea Sude ia condena la pais como “nonconveninte” per fa tal probas a media de la crise global de coronavirus.

Ier, la Sude ia dise ce du misiles de distantia corta ia es xutada, en la plu resente de un serie rapida de probas en esta mense.

La Norde aumenta usual sua probas de misiles en la primavera, e la situa de coronavirus no ia impedi lo. Lo ia reporta no casos de la virus, ma espertas duta esta.

La proba a soldi ia conserna du misiles balistical de distantia corta, lansada de Wonsan, un site en la este de la pais. La militar de Corea Sude ia dise ce los ia vola tra 410 cilometres con altia masima de sirca 50 cilometres, ante cade en la mar.

Oji, la Ajenteria Sentral de Novas Corean, la canal governal de jornalisme en Corea Norde, ia reporta ce lo ia fa probas susedosa de lansarocetos multiple e supragrande.

Ma ja alora, la Sude ia condena la atas de la Norde en un declara sever espresada: “En un situa en cual la mundo intera esperia problemes par causa de COVID-19, esta spesie de ata militar de Corea Norde es multe nonconveninte, e nos urje la sesa direta.”

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).