AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Comeda rapida antica va es visitable en Pompei

27 desembre 2020

Un boteca de comeda rapida en Pompei, la site roman antica destruida en un eruta volcanal a cuasi 2000 anios ante aora, va abri a la publica en la anio veninte, ma sola per es regardada.

La ciosco, nomida un thermopolium en latina, ia servi comedas calda e bevidas a persones en la site. La boteca, con frescos briliante colorosa e jares de teracota, ia es descovreda en 2019 e publica revelada ier.

Pompei ia es engolida par la eruta de Monte Vesuvio en la anio 79 de la eda comun. Lo ia es covreda par un strato profonda de sene cual ia conserva la site e la contornos de multe de sua abitores, como un fonte rica per arceolojia.

On crede ce la depintas sur la fronte de la boteca mostra alga de la comedas ofreda a clientes, incluinte carne de gal e pato. Trasas de carne de porco, bove, pex e caracol ia es ance trovada en jares e otra contenadores.

Massimo Ossana, dirijor de la parce arceolojial, ia descrive la descovre como “estracomun”. “Esta es nosa ves prima de escava un thermopolium intera.”

Pompei es situada a sirca 23 cilometres a sude-este de Napoli, e es presente cluida par causa de la pandemica, ma la parce espera reabri ante pascua.

Sirca un tri de esta site antica es ancora no desenterada, e trovadas continua emerji de la loca. En la mense pasada, arceolojistes ia descovre la restas de du omes matada en la eruta, sur ci on crede ce los ia es un sitadan prestijiosa e sua sclavo.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).