AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Boris Johnson es su medica intensa per coronavirus

7 april 2020

La ministro xef de Britan, Boris Johnson, ia pasa la note en un sala de medica intensa a un ospital en London sentral, car sua sintomes de coronavirus ia deveni plu grave. On ia pone el ala pos la consela de sua ecipo medical.

El ia demanda ce sua ministro de esternas, Dominc Raab, servi en sua loca “do nesesada”.

Johnson, ci ave 55 anios, ia es entrada a la Ospital de San Tomas con “sintomes persistente” a la sera de soldi. Xefes de mundo, incluinte Donald Trump e Emmanuel Macron, ia espresa sua suporta.

Johnson ia reseta osijen en la tarda de la posmedia ier. A pos, on ia move el a medica intensa per prosimi el a respirador, un aparato cual controla la prosede de respira de la corpo.

El ia es prima prendeda a ospital per probas pos anunsia ce el ave la maladia de coronavirus a 11 dias ante aora. Sua sintomes ia inclui un temperatur alta e un tose. Plu temprana ier, el ia tuita ce el es “en bon umor”.

Will Walden, sua ami e dirijor pasada de comunica, ia comenta ce Johnson es “en forma multe plu bon ca el pare”. “El va trinxa cualce oposor a un campo de tenis, el core frecuente, el no fumi, el bevi moderada. Si cualcun es bon situada, e fisical e mental, per vinse la maladia, la ministro xef es acel person.”

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).