AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Bill Gates resinia de Microsoft per foca a filantropia

14 marto 2020

Bill Gates, cofundor de Microsoft, ia resinia de la dirijores de acel compania per dona plu tempo a sua ativia filantrope. El dise ce el vole foca se a la sania e developa global, educa, e la maneja de la crise de clima.

Un de la persones la plu rica de mundo, Gates, ci ave 65 anios, ia parti ance de la comite de dirijores de Berkshire Hathaway, la holding enorme de la investor famosa Warren Buffett.

Gates ia resinia sua rol dial de maneja direta Microsoft en 2008. Anunsiante sua cambia nova, Gates ia dise ce la compania va “es sempre un parte importante de la labora de mea vive” e ce el va continua es en relatas con sua xefes.

Ma el ia ajunta: “Me previde felis esta fase seguente como un oportun per manteni la amias e asosias cual ia es la plu sinifiosa per me, contribua a du companias de cual me es stonante orgulosa, e asentua efetosa mea dedica per dirije me a alga de la defias la plu difisil de la mundo.”

Gates es listada par la revista Forbes como la person la plu rica de mundo pos Jeff Bezos, fundor de Amazon, con valua de 103,6 mil milion dolares esuan.

Cuando joven, el ia abandona universia e ia move a Albuquerque en la stato Mexico Nova, do el ia inisia Microsoft con Paul Allen, sua ami de enfantia ci ia mori en 2018. Susede major ia aveni per los en 1980 cuando Microsoft ia suscrive un acorda con IBM per construi la sistem de opera cual ia deveni conoseda como MS-DOS.

Microsoft ia ofre publica sua asiones en 1986, e pos min ca un anio, Gates, con sola 31 anios, ia deveni la bilionor autocreada la plu joven de sempre.

El ia servi como dirijor de Berkshire Hathaway de 2004, ma dedica multe de sua tempo a la organiza carital cual el ia institui con sua sposa, la Funda Bill e Melinda Gates.

En 2018, la duple ia es nomida como la filantropistes la plu jenerosa en la SUA par la revista La Cronolojia de Filantropia, pos dona $4,8 mil milion a sua funda en la anio presedente. Buffett es ance un filantrope major, ci ia promete distribui 99% de sua mone a causas filantrope, xef tra la Funda Gates.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).