AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Biden eleje Kamala Harris per sua coaspiror

12 agosto 2020

Joe Biden, la aspiror democrata per la presidentia de la SUA, ia nomi Kamala Harris como sua vispresidente potensial – la fem negra prima e la asian american prima en esta rol.

Inisial un competor per la presidentia mesma, esta senator californian de orijina barati-jamaican ia es longa videda como la favoreda per la rol de vispresidente aspirante.

Harris, la avocato jeneral pasada de California, ia recomenda reformis de la polisia pos protestas nasional resente contra razisme.

Biden va fronti presidente Donald Trump en la vota a 3 novembre. Harris va debate con Mike Pence, la vispresidente (presente e aspirante) de Trump, en Salt Lake City a 7 otobre.

En la istoria de la SUA, sola du otra femes ia es nominada como aspirores per la vispresidentia: Sarah Palin par la partito republiciste en 2008 e Geraldine Ferraro par la democratas en 1984. No la un e no la otra ia gania.

Un fem de color ia es nunca asiniada como vispresidente aspirante par o la partito democrata o la republicistes, la du partitos xef en la politica esuan. E ancora no fem ia es la presidente de la pais.

Harris dise ce el ia es sempre comfortosa sur sua identia, e descrive se como “un american”. En 2019, el ia comenta ce on no debe categori policistes par sua color o orijina. “Me es ci me es,” el ia dise. “Me es contente sur lo. Cisa vos nesesa labora per comprende lo, ma me es contente sur lo.”

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).