AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Abitores de curerias en Espania es abandonada o an mor

24 marto 2020

Soldatos espaniol ci aida combate la pandemica de coronavirus ia trova ce pasientes vea en curerias es abandonada e, en alga casos, mor en sua letos.

La militar es aora introduida per aida desinfeta curerias en Espania, un de la paises la plu grave afetada en Europa. Entretempo, un patineria en Madrid va es usada como un moreria tempora per vitimes de COVID-19.

Ier, Espania ia rejistra sua cuantia dial la plu alta de moris, 462, levante la soma a 2182.

La ministreria de defende ia dise ce empleadas a alga curerias ia parti pos la deteta de la virus.

En un situa normal, la corpos de pasientes mor es frida asta cuando la servi funeral colie los. Ma si on suspeta ce la causa de mori es relatada con la coronavirus, on lasa la mores en sua letos asta cuando la empleadas funeral pote retrae los en modo secur. En la capital Madrid, cual ia esperia la plu casos e moris, asta 24 oras pote pasa ante esta.

Con la profondi de la crise en Madrid, la funereria munisipal de la site ia dise ce, de oji, lo va sesa colie vitimes de COVID-19, par manca de vestes protejente. La site va usa aora sua Palasio de Jelo como un loca per conserva la corpos.

Esta compleso, cual inclui ance botecas, restorantes, un bolingeria e sinemas, es prosima a la congreseria Ifema, do on ia crea un ospital tempora per pasientes de coronavirus.

En Europa, sola Italia es plu afetada ca Espania. Italia ave aora la plu moris relatada con coronavirus en la mundo. 602 persones con la maladia ia mori ala ier, levante la soma a 6077. Ma esta crese dial ia es la plu peti pos jovedi, creante espera ce la restrinjes sever poneda par la governa comena fa un efeto.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).