AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

300 laborores nijerian encluida en un fabriceria de ris

24 junio 2020

En Nijeria, la polisia ia salva tresento persones ci ia es en encluida en un fabriceria de prepara ris e obligada a labora an entre la restrinjes de coronavirus.

On alega ce, de la fini de marto, la omes no ia es permeteda a sorti de la molin en Kano, un site norde. On ia promete ce la laborores va reseta 13 plu dolares per mense, en ajunta a sua salario mensal de $72. Los ci no ia aseta ia es menasada par desemplea.

Sinco manejores a la compania Popular Farms, de posese barati, ia es arestada. La compleso es aora cluida e la polisia investiga esce la posesores ia “teni la omes contra sua vole”.

Alga de la omes dise ce on ia obliga los a labora tra la plu de sua prisoni, con poca comedas. Reposa ia es permeteda per sola un tempo corta, e no preas o visitas par familia ia es permeteda.

La polisia ia es avisada sur la situa de la omes cuando un de los ia telefoni a un organiza de diretos umana.

Karibu Yahaya Kabara de la Rede Global per Diretos Umana ia dise: “Lo cual me ia vide ia creve mea cor. Do la compania ia obliga ce esta persones abita, lo no conveni per bestias. Sua comedas no ia sufisi, e on ia ave no drogas per los ci ia maladi.” Sua organiza segue la caso per serti justia per la omes.

On ia obliga la clui de comersias nijerian en la tarda de marto, como un parte de regulas jeneral de la governa per para la sperde de la virus.

La pais ave plu ca 20 000 casos confirmada de COVID-19, la maladia respiral cual la virus causa. Lagos, en la sude, es ancora la episentro, ma Kano ave la plu casos en la norde. Kano es la site du de la plu grandes en Nijeria e la capital de la stato Kano.

Restrinjes en otra partes de la pais es aora lejerida, ma la popla de Kano es ancora permeteda a sorti sola en lundis, mercurdis e venerdis, per compra comedas a oras spesifada.

Laborores de Popular Farms dise ce on ia demanda ce los dupli sua oras en febrero, car sua empleores ia vole cumula un reserva en prepara per un situa de enclui.

Los dise ce en marto on ia deside continua la funsiona de la compleso par ofre a los plu mone (o desemplea). Ma pos acorda continua, la laborores ia descovre ce on ia preveni los de sorti an de la molin.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).